back to top

Kako odabrati agenciju za digitalni marketing?

Digitalni marketing danas je presudan ako želimo uspjeti. Društvene mreže danas su postale dominantan način reklamiranja i gotovo ih svi koriste od malih do velikih kompanija.

Zbog toga se postavlja pitanje kako odabrati agenciju za digitalni marketing koja će vas zastupati u najboljem mogućem svjetlu. Sama činjenica da je digitalni marketing presudan u današnjem poslovanju govori nam da ova agencija mora biti vrhunska i da će uvijek biti tu da doprinese vašem uspjehu.

Mnogi će vam prodavati „maglu“

Kao i u mnogim poslovima digitalni marketing je veoma škakljiva tema, onaj ko ga radi dobro gotov će uvijek biti neprimjetan. Naravno vidjet ćete rezultate, ali kampanje će biti visoko kvalitetne i tako će se uklopiti u tržište da će izgledati savršeno. Dok s druge strane imate ljude odnosno agencije koje prodaju „maglu“ odnosno nemaju nikakvo iskustvo ili znanje u ovo polju.

Ovi ljudi su naučili par termina kako da vas privuku, a rezultati i kredibilitet nisu njihova najbolja strana. Sve ovo vodi do toga da platite novac za kampanju koja nema budućnost i koja neće doprinijeti vašem uspjehu.

Velike kompanije mogu se dopustiti ovaj propust jer je to njima nebitna svota novca, međutim za male kompanije koje tek počinju s radom ovaj novac je pravo bogatstvo. Ako ne uložite početni kapital dobro bez obzira na ideju vi nećete uspjeti. Zbog toga je ovo veoma važna uloga za male kompanije kojima sve zavisi od ovog jednog ugovora, ako on bude uspješan stižu stalne mušterije i novac, a ako ne bude uspješna onda tonete u dugove i u propast.

Na kraju krajeva bilo da se radi o maloj ili velikoj kompaniji niko ne želi gubiti novac tako da je pitanje kako odabrati agenciju za digitalni marketing ključno u današnjem poslovanju.

5 savjeta kako izabrati digitalnu agenciju

Prije nego što se odlučite za jednu agenciju veoma je važno da dobro istražite tržište. Kao što smo spomenuli pojedine agencije mogu da vam obećavaju kule i gradove, a kada dođe vrijeme za rezultate ne dobijete ništa. Zbog toga je važno da istražite tržište.

Najbolje bi bilo da razgovarate s prijateljima i poslovnim partnerima kakvo je njihovo mišljenje, da li vam oni mogu preporučiti određenu agenciju. Naravno nakon toga slijedi istraživanje na internetu. Ako vam je bitno da se u kontaktu i da možete uvijek fizički otići u agenciju i razgovarati s uposlenicima najbolje bi bilo da odabere lokalnu agenciju. Međutim ako želite da više izbora i na kraju krajeva bolju ponudu najbolje bi bilo da se odlučite za agenciju koja nije u vašem gradu ili državi.

Naime danas živimo u svijetu gdje su Viber, Zoom, Discord popularni i svi ih imaju tako da komunikacija neće biti problem. Bitno je da se fokusirate na ponudu koju vam agencija nudi.

Savjeti za odabir

Bez obzira da li se radilo o lokalnoj agenciji ili nekoj koja je u drugoj državi bitno je da se držite ovih 5 kriterija prilikom odabira agencije:

•             Tražite prije svega ponudu – Ponude će vam reći mnogo toga o agenciji kao npr. njihovo strateško razmišljanje, pristup vašoj konkretnoj situaciji i potrebama, kao i njihova želja da vaš projekat bude uspješan. Također moći ćete vidjeti jesu li dobro obavili svoju analizu i istraživanje, te donijeli realnu procjenu izazova koji se nalaze pred vama,

•             Zatražite reference – Pogledajte kako su sarađivali u prošlosti s drugim klijentima i koliko su klijenti zadovoljni njihovom uslugom,

•             Provjerite digitalni portofolio – Slika govori hiljadu riječi stara je izreka koja se može primijeniti prilikom odaberi digitalne agencije. Naime portofolio će vam reći kreativni smjer i stil agencije te njihov pristup u rješavanju projekata.

•             Kakva je njihova digitalna prisutnost s web stranicom i društvenim mrežama – Ako agencija dobro ne upravlja vlastitim stranicama kako ćete očekivati da dobro upravlja vašom stranicom. Koliko često postavljaju sadržaj i da li je taj sadržaj dovoljno kreativan može vam mnogo toga reći o određenoj agenciji,

•             Nikada nemojte dozvoliti da novac prvobitno odluči – Skuplje ne mora uvijek značiti najbolje. Zbog toga smo ovaj kriterij ostavili zadnji jer je potrebno da se prvo urade svi ostali koraci i da novac na kraju donese presudnu odluku.

Kada govorimo za naš prostor agencija za digitalni marketing iz Ljubljane nudi najbolju ponudu za sve koji žele da zaplivaju u svijet digitalnog marketinga.

Kako izabrati savršene hitove za veče ispunjeno plesom i zabavom

Muzika je srce svake dobre zabave, a odabir pravih hitova ključan je za stvaranje nezaboravne atmosfere....

Radio Miljacka – Veza sa srcem grada

Od svog osnivanja, Radio Miljacka se usredotočila na pružanje kvalitetnog programa svojim slušaocima, kombinujući tradiciju i...

Vrijeme sutra: Vaš vodič kroz oblake

U svakodnevnom životu, ljudi se često oslanjaju na razne alate kako bi se organizirali kroz svoje...

Nova godina Beograd!

Nova godina Beograd je zaista posebno vrijeme kada se prijatelji i porodica okupe da isprate staru,...

Kružni trening kod kuće, treba vam samo štoperica

Kružni trening kod kuće nije teško osmisliti Mnogi su u pandemiji zaboravili na svoje hobije, a posebno...

Očni pritisak i druge bolesti oka o kojima malo znamo

I oči su izložene promenama i jednako ugrožene kao i bilo koji drugi organ u telu....